ABBC Blanes amb AECC Catalunya

DARRERA HORA:

Un cop ha finalitzat la campanya, ha estat el moment de sumar les aportacions recollides amb la venda de merchandatge en cadascuna de les botigues. Així ha estat com s’ha sabut que, finalment, s’ha aconseguit reunir un total de 820’05 € amb aquestes vendes que habitualment es fan a la paradeta informativa que munta al centre de la vila l’Associació Catalunya Contra el Càncer de Blanes. (AJUNTAMENT DE BLANES - 14/11/2020)



Amb motiu del Dia Mundial Contra el Càncer de Mama. 

Durant tota aquesta setmana una 40ena d’establiments vénen material de marxandatge de l’Associació Catalunya Contra el Càncer i han decorat els aparadors de color rosa. 


Imatge AJUNTAMENT DE BLANES

Nota de premsa de l'AJUNTAMENT 

Rebuda el 20/10/2020 

Realment aquest 2020 el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama s’està vivint a Blanes d’una manera més intensa que mai. A banda de les dues iniciatives que han dut a terme Oncolliga Blanes i l’Àrea de Residus i Neteja de l’Ajuntament de Blanes conjuntament amb Ecovidrio, el comerç de Blanes Centre ha sumat esforços amb l’Associació Catalunya Contra el Càncer (AECC) per contribuir també a la lluita contra aquesta malaltia.

Una quarantena d’establiments de l’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC) col·labora amb l’AECC de Blanes amb dues principals accions que tindran lloc durant tota aquesta setmana, fins dissabte vinent. D’una banda, tenen els aparadors decorats amb el color rosa, que simbolitza a nivell internacional la lluita contra el càncer de mama. D’altra banda, a l’interior d’aquests comerços, s’hi pot comprar el marxandatge de la campanya de lluita contra el càncer de l’Associació Catalunya Contra el Càncer.


Treu Pit per Elles

Es tracta del material que s’acostumaven a trobar a les taules informatives que muntaven les voluntaris i voluntàries de l’AECC de Blanes, unes parades que aquest any, en l’actual context de la COVID-19, no ha estat possible organitzar. La campanya d’aquest 2020 amb motiu del Dia Mundial Contra el Càncer de Mama que es commemora el 19 d’octubre s’ha organitzat amb el lema ‘Treu Pit Per Elles’, en relació a una informació prou contundent.

Cada 15 segons una dona en el món és diagnosticada de càncer de mama, i per tant és important seguir redoblant esforços tant per la investigació com pel tractament i atenció a totes aquestes dones. Es tracta que, fent una petita aportació comprant algun del material de marxandatge, contribuïm a poder canviar la seva realitat.

Els establiments que col·laboren en la campanya són: 

  • Llenceria Raval
  • Can Queldra
  • Jo També
  • Can Jubany
  • Esports Perpiñà
  • Sweet Things
  • Xaloc Perfumeria
  • D’Espart
  • D Dona
  • Pesca Salada Paquita
  • Biscuter
  • Dakota Urban
  • Dakota Sports
  • Dolors Íntim
  • Joieria Maresma
  • Magda G
  • Inusual
  • Coco Beauty
  • Farmàcia Oms
  • Divine
  • Carnisseria Can Josep
  • Daina Wear
  • Bosch Ortopèdics
  • Shoopins
  • Metròpolis
  • Verdures Montells
  • Can Borràs
  • Alemany
  • Liberty
  • Farmàcia Sureda
  • Melicotó
  • Galeria d’Art l’Arcada
  • Sabateria Sagrera
  • Nutt Store
  • Atleet
  • Llibreria Llibresca
  • Cave Canem
  • Joieria Puidemont
  • Llenceria Cachito
  • El Tall
  • La Casa Groga


Comentaris