Acció de govern Ple de l'Ajuntament octubre 2022

L’Ajuntament de Blanes celebra demà dijous el ple municipal del mes d’octubre 

Hi ha 14 punts a l’ordre del dia, dels quals cinc són mocions proposades per diversos grups polítics municipals i un regidor no adscrit 


ORDRE DEL DIA


Imatge facilitada per la institució.

Nota de premsa AJUNTAMENT 

Rebuda 26/10/2022 


Demà dijous l’Ajuntament de Blanes ha convocat la sessió ordinària corresponent a l’octubre, coincidint justament amb el darrer dijous d’aquest mes. Hi ha previstos un total de 14 punts a l’ordre del dia, dels quals cinc són propostes d’acord presentades per diversos grups polítics municipals i un dels regidors no adscrits.

Després d’aprovar l’acta corresponent a l’anterior sessió del 29 de setembre, es donarà compte de les sentències judicials, contractacions d’urgència, així com de resolucions tant d’Alcaldia com d’altres òrgans delegats i de la Junta de Govern Local. També es donarà compte de la renúncia de Rosa Aladern, que passarà a ser regidora no adscrita, tal com va demanar la pròpia edil a principis d’aquesta setmana.

Pel que fa als punts de debat, el primer d’ells tractarà sobre una modificació del pressupost municipal vigent de 27.800 €, i la segona sobre una modificació de la Relació de Llocs de Treball. Els cinc darrers temes de debat abans de finalitzar el ple amb l’apartat de Precs i Preguntes corresponen a sengles mocions presentades per diversos grups polítics i un regidor no adscrit.

La primera proposta d’acord l’ha presentat el PSC amb motiu del Dia d’Homenatge a les Víctimes de la Guerra Civil i la Dictadura. Les tres mocions següents són de Blanes En Comú Podem: per al dret a ingressos per a una vida digna, per l’assignació del 25% del pressupost autonòmic de salut a l’atenció primària, i en suport a les dones iranianes.

Per últim, la cinquena i darrera moció l’ha presentat el regidor no adscrit Mario Ros per a la realització i execució d’un projecte global pel complex social situat al Carrer Vila de Lloret 96. Com és habitual, la sessió començarà a la Sala d’Actes consistorial al punt de les 7 del vespre, i es podrà seguir en directe a través del web de l’Ajuntament, així com les seves planes de Facebook i YouTube.



Comentaris