Nova pàgina web de l’Oficina de Consum de la Selva

L’Oficina Comarcal de Consum de la Selva posa en marxa la nova web corporativa per reforçar la comunicació amb els consumidors 

  • El nou portal web dinamitza i ofereix els continguts corporatius, tant informatius com divulgatius
  • Es posa en funcionament aquest dilluns, dia 10 d'octubre




Nota de premsa CONSELL COMARCAL 

Rebuda 10/10/2022 

L’Oficina Comarcal de Consum de la Selva ha posat en marxa una nova web corporativa per reforçar la comunicació els consumidors i les consumidores. D’aquesta manera, l’Oficina Comarcal de Consum de la Selva ha reforçat la seva transparència i l’accessibilitat amb una nova pàgina web orientada principalment als consumidors. Té una estructura de navegació més completa i simple que facilita l’accés a informació i documents relacionats amb el consum. S’ha tingut cura concretament de la millora en la navegabilitat i la traçabilitat per facilitar el contingut informatiu per als usuaris. A més, s’ha optat per un disseny modern, visual i dinàmic.

Aquest nou portal web corporatiu té l’objectiu de convertir-se en una eina de comunicació i d'informació més visual i efectiva per les persones consumidores. Principalment, s’ha centrat a millorar l’experiència de navegació de l’usuari i en facilitar l'accés a informació i documentació relacionada amb el consum. Per aconseguir-ho, s’ha ampliat l’estructura de navegació, amb un menú principal amb cinc seccions que presenta tot el contingut rellevant per la persona consumidora. D’aquesta manera, la nova pàgina web és més visual i estructurada, amb una distribució més intuïtiva que facilita l’accés a la informació.

El nou espai web ofereix un look & feel, modern i dinàmic. El fet de combinar els colors corporatius del Consell Comarcal de la Selva, juntament amb la fàcil llegibilitat, la incorporació d’imatges de qualitat i elements gràfics, doten a la web de professionalitat.

La nova pàgina web incorpora tota la informació sobre el Servei Comarcal de Consum, els horaris d’atenció al públic, com procedir a l’hora de reclamar, entre molta altra informació sobre temes de consum. Un dels principals objectius és donar més protagonisme a la interacció digital i que els ciutadans puguin realitzar els tràmits telemàticament, i, en conseqüència, més còmodament.


Continguts dinàmics 

La nova web, ofereix continguts d’actualitat i divulgatius, rellevants per a l’usuari. La consellera de Consum del Consell Comarcal de la Selva, Anna Belén López, ha explicat que aquesta pàgina web, obrirà un nou punt de vista als consumidors i usuaris, que els oferirà informació rellevant sobre els drets que tenen com a consumidors. Per López, aquesta feina és molt destacable en benefici de tots els ciutadans de la comarca de la Selva, ja que poden realitzar els tràmits telemàticament i obtenir informació actualitzada sobre consum.

La creació de la nova pàgina web corporativa forma part de l’estratègia del Consell Comarcal de la Selva i l’Oficina de Consum per a potenciar i reforçar la presència digital. Aquest procés ha estat desenvolupat pel servei de Comunicació i l’Oficina de Consum, així com també pel servei de disseny, que ha donat suport a la fase de disseny d’elements gràfics.



Comentaris