Mogollón de participants al sorteig de la Campanya de l'ABBC

Centenars de persones participen al sorteig de la Campanya d’en Bla i la Nes de l’ABBC

L’acte celebrat dissabte el van encapçalar el primer tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Joan Felip, i el president de l’Associació de Botiguers de Blanes, Lluís Pascual


Imatge AJUNTAMENT DE BLANES


Nota de premsa AJUNTAMENT

Rebuda 20/11/2023


Aquest cap de setmana ha culminat la nova campanya endegada per l’ABBC, l’Associació de Botiguers de Blanes Centre. Una vegada més, la iniciativa ha estat un èxit de participació igual que l’anterior primera edició del mateix contingut. En aquesta ocasió es tractava de la Campanya de Tardor que, igual que al 2022, es basava en dos personatges entranyables: en Bla i la Nes.

Dissabte passat a la tarda es va fer el sorteig dels premis a què es podia accedir si es completava l’àlbum amb les noves aventures d’en Bla i la Nes. Aquest cop a la campanya els dos personatges protagonitzaven ‘Un conte d’estiu a Blanes’. La presentació de la campanya es va fer a mitjans de setembre, i ara tocava culminar-la amb el sorteig.

Els premis als quals es podia accedir participant a la campanya sumaven 1.500 € repartits en 10 vals de compra: el premi ‘gros’ era per valor de 600 €, mentre que la resta es repartien 900 €: 3 vals de 200 € i 6 de 50 €. Els vals es podran bescanviar als establiments que han participat a la campanya, una 80ena de botigues i comerços.


Centenars de participants al Sorteig de la Campanya d’en Bla i la Nes

Com ja és habitual cada vegada que es convoquen els sortejos de les campanyes que impulsa l’ABBC, el Passeig de Dintre on va tenir lloc es va quedar petit per acollir els centenars de persones que no es van voler perdre l’ocasió de viure en viu i en directe poder ser alguna de les afortunades guanyadores dels vals. El nucli de la campanya han estat un llibres amb una nova aventura protagonitzada per en Bla i la Nes, dos personatges recuperats de la història del municipi, després que l’artista blanenc Sergi Ros els va crear.

S’han repartit 52.800 cromos, gairebé el doble que en la campanya del 2022, i cada conte incloïa 24 cromos per poder completar-se en la seva totalitat. Cada botiga ha repartit un centenar de sobres amb cromos, i un cop s’havia completat cada conte, calia presentar-se el dia del sorteig per validar-lo i optar a algun dels premis amb el corresponent resguard introduït a la gegantina urna preparada per a la ocasió.

Pel que fa al nombre d’exemplars del conte, n’hi ha hagut 2.300, i pel que fa a la distribució dels cromos amb què calia emplenar-los, s’ha fet amb un total de 17.6000 sobres que incloïen cadascun d’ells tres cromos. Des de l’ABBC s’ha valorat la campanya protagonitzada per en Bla i la Nes com de tot un èxit, havent aconseguit plenament els objectius que l’havien menat. No tan sols engegar una nova acció dinamitzadora i per fiançar la fidelitat amb els clients, sobretot el públic familiar.

El sorteig el van encapçalar el president de l’ABBC, Lluís Pascual, membres de la junta de l’entitat comercial, així com l’alcalde accidental i regidor de Promoció de la Ciutat, Joan Felip. Tots dos van coincidir en agrair els clients i clientes fidels que continuen apostant pel comerç local, el de proximitat, alhora de fer les seves compres.


Activitats de l’ABBC amb motiu de les Festes de Nadal i La Marató de TV3

Ara, les properes iniciatives de l’ABBC començaran ben aviat. D’una banda, a finals de mes s’instal·larà el tradicional ‘Arbre dels Desitjos’, i a principis de desembre es farà una nova edició d’una altra campanya que des que es va posar en marxa ha estat sempre un èxit rotund. Es tracta de la campanya ‘Busca el Caganer’, un altre èxit de participació si tenim en compte els precedents de les edicions anteriors.

Consisteix en què la canalla trobi aquesta tradicional figura del pessebrisme català als aparadors dels establiments que participen a la campanya, aconseguint el segell comprovant. Per últim, l’Associació de Botiguers de Blanes Centre també té previst contribuir a la Marató de TV3 amb dues activitats que han esdevingut tradicionals quan s’acosten les festes de Nadal.

El diumenge 3 de desembre hi haurà la Quina Solidària al Banc dels Músics del Passeig de Mar des de 2/4 de 12 del migdia fins les 2 de la tarda, i la tarda-vespre del dissabte 16 de desembre es farà ‘La Nit de la Llum’. Consisteix en què tothom qui vulgui contribuir a La Marató de TV3 compri una llàntia i ajudi a emplenar una creació dissenyada expressament per a la ocasió, que s’haurà dibuixat al terra del Carrer Raval Sud, a càrrec de l’artista blanenca Cristina Espinosa.



Comentaris